wtorek, 6 maja 2008

Praca


Pracuję w nowoczesnej firmie zajmującej się tworzeniem i wdrażaniem programów
kompu
terowych. Muszę się tym pochwalić swoją firmą ( w przenośni i dosłownie). O szczegółach nie chcę pisać, bo po co? Kogo to interesuje? Chcę się po prostu pochwalić.





Przyjazne otoczenie, dobre warunki pracy, nowoczesny budynek, współpracownicy sprawiają, że można identyfikować się z firmą: "Firma to ja - ja to Firma".




Firma to ludzie i nikt mi nie powie, że jest inaczej. Właściciele, zarządy, szefowie mogą budować i wymyślać rożne teorie, koncepcje zarządzanie i organizacyjne. Jak nie stworzą dobrej atmosfery w miejscu pracy i dobrego zespołu pracowników to zawsze są skazani na porażkę. A w moje firmie mam super ludzi, fajnych kolegów, którzy tworzą zgrany zespół. I to jest najcenniejsze w mojej pracy.

Brak komentarzy: